Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Treść reklamacji
Spisz reklamację i dołącz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Przygotowanie przesyłki
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
CREME Goods Company Sp. z o. o.
Al. Wilanowska 97e

02-765 Warszawa

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem możesz odstąpić od umowy zakupu/sprzedaży i zwrócić zakupy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, spisz potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

CREME Goods Company Sp. z o. o.
Al. Wilanowska 97e

02-765 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl